هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید, حداقل پنج برابر هزینه خوشحال نگهداشتن مشتریان کنونی است.
ما به شما کمک میکنیم که با راضی نگهداشتن مشتریانتان، سازمان خود را در مسیر رشد قرار دهید.
مسئولیتپذیری
مسئولیتپذیری و پاسخگویی سریع به مشتریان
نوآوری
نوآوری و ارائه محصولات خلاقانه برای پیشرفت کسبوکارها
کیفیت
بهبود مستمر سطح کیفی خدمات و محصولات ارائه شده
نوتیفی با ارائه انواع محصولات نوتیفیکیشن زنده به کسبوکارها کمک میکند که ارتباط نزدیکتر و صمیمیتری با مشتریان خود داشته باشند. ما در نوتیفی بر این اصل معتقد هستیم که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید، حداقل پنج برابر هزینه خوشحال نگهداشتن مشتریان کنونی است. بر همین اساس با ارائه محصولات خلاقانه و با کیفیت، تلاش میکنیم سهم هر چند کوچکی در موفقیت کسبوکارهای آنلاین داشته باشیم.
ما آمدهایم تا تحولات بزرگی در دنیای ارتباط با مشتری ایجاد کنیم.
اهداف ما
تلاش همهی ما در نوتیفی بر این است که با پایبند بودن به اهداف و ارزشهای بنیادین خود، تغییرات و تحولات بزرگی را دنیای ارتباط با مشتریان ایجاد کنیم.
مسئولیت اجتماعی
ما در راستای مسئولیت اجتماعی، همه خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار موسسات خیریه قرار میدهیم و همچنین با حمایت از کسبوکارهای نوپا، به رشد و توسعه کشور کمک میکنیم.
صداقت
ما معتقد هستیم که صداقت، یکی از راههای اصلی و کلیدی اعتمادسازی در کسب و کار است. هنگامی که مشتریان ما به این باور برسند که ما همه چیز را از راه درست انجام میدهیم و برای ارائه یک محصول یا سرویس با کیفیت اهمیت قائل هستیم، ما را از پاداش اعتماد خود بی نصیب نخواهند گذاشت. ما صداقت را یک رابطه برد برد میدانیم که هم باعث جلب اعتماد مشتریان و هم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان میشود.
پشتیبانی
امروزه اهمیت پشتیبانی و خدمات مشتریان بر هیچکسی پوشیده نیست و ما نیز به عنوان یکی از بازیگران عرصهی ارتباط با مشتریان، برخود وظیفه میدانیم که همیشه و در هر ساعتی در کنار مشتریانمان بوده و با راهنمایی و ارائه راهکارهای کاربردی، یک تجربهی لذتبخش را برای آنها ایجاد کنیم. ما همیشه سعی میکنیم با ارائه یک پشتیبانی سریع، دوستانه و همدلانه به کاربران و مشتریانمان کمک کنیم که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشند.